Atrakcje Turystyczne w Karpaczu Świątynia Wang, Śnieżka, Kolejka na Kołach

Planując tegoroczne wakacje zdecydowaliśmy się spędzić kilka dni w Karpaczu. Naszym głównym celem było zdobycie Śnieżki, oczywiście na pieszo. Kolejnym punktem na naszej mapie turystycznej a zarazem punktem startowym była Świątynia Wang. Wspaniałym zakończeniem pieszej wędrówki na Śnieżkę okazał się Dziki Wodospad.

Świątynia Wang

Najstarszy drewniany kościół w Polsce.

Miasto Karpacz

Duch Gór, Park przy Zaporze, kolejka turystyczna, tor saneczkowy, Dziki Wodospad...

Śnieżka Najwyższy Szczyt

Niebieski Szlak, Czarny, Czerwony tzw. Zakosy, Droga Jubileuszowa...

Planując naszą przygodę w górach nie mieliśmy pojęcia ile cudownych atrakcji skrywa miasto Karpacz, które liczy blisko 5000 mieszkańców a oferuje turystom ponad 13 000 miejsc noclegowych. Tych szczegółowych danych dowiedzieliśmy się pokonując trasę kolejką turystyczną na kołach. Przekonaliśmy się, że dobrze rozpowszechnione miejsca nie są jedynymi wartymi naszej uwagi.

Miasto Karpacz kryje w sobie mnóstwo atrakcji. O pierwszej dowiedzieliśmy się na przystanku autobusowym w Karpaczu Dolnym. Czekając na zwykły autobus dostrzegliśmy stylową kolejkę na kołach “Karpacz Ekspress”. Nasza ciekawość została nagrodzona ogromną dawką wiedzy na temat wielu atrakcji miasta Karpacz.Wstąpił w nas Karkonoski Duch Gór.

Kolejne ciekawe miejsce w Karpaczu tuż przed wędrówką w góry, zwiedziliśmy po pokonaniu kilku przystanków kolejką na kołach. O świątyni Wang słyszeliśmy od dawna. Wiedzieliśmy, że jest uznawana za najstarszy kościół drewniany w Polsce. Jednak prawdziwe jej tajemnice odkrył przed nami przewodnik oprowadzający po jej wnętrzu.

Naszą perełką na trasie turystycznej w letniej scenerii stała się Śnieżka. I nie chodzi tu o Królewnę Śnieżkę i siedmiu krasnoludków z bajki lecz o najwyższy szczyt Karkonoszy i tym samym Sudetów.Każdy kolejny krok pod górę wymagał nie lada wysiłku. Nasz trud rekompensowały wspaniałe, niczym z baśni widoki. Najwspanialsze krajobrazy rozciągały się z samego szczytu Śnieżki, którą na ostatnim etapie zdobyliśmy czerwonym szlakiem.

czas na przygodę, ruszaj w trasę

dla waszej wygody, wystarczy kliknąć w mapkę, wpisać miejsce aktualnej lokalizacji, wyznaczyć trasę i cieszyć się podróżą

Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione"